lørdag 11. juni 2011

Sommerkjole


Jeg glimrer med mitt blogg-fravær om dagen. Pc`en har tydeligvis tatt en pause på ubestemt tid... -Men jeg jobber med saken. (Det er nesten litt skremmende hvor avhengig man blir av å ha en pc i hus). Jeg har drevet lite med hobbysysler den siste tiden. Det er høysesong i læreryrket, og jeg har brukt alle ledige stunder, og vel så det, til å skrive elevvurderinger, føre karakterer og rette tentamen. Men nå begynner jeg å se enden på dette, og jeg ser fram til sommerferien!

Jeg har for første gang prøvd å sy barneklær, og første prosjekt ble denne liten sommerkjolen. Mønsteret er tegnet av en lignende kjole, men jeg har gjort noen forandringer. Jeg har brukt Tilda-stoff fra Panduro, og kjolen er halvt fòret. Så nå får jeg håpe sola og sommeren kommer til Vestlandet, og at noen kanskje har lyst på en liten kjole...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar