fredag 21. desember 2012

O`jul med din glede!


Dagene i desember går så fort. Gaver skal ordnes og kakene skal i boks. Her i huset er det ikke snakk om noe syv sorter, men i samboeren min sin familie har pepperkakebaking vært en tradisjon i lang tid tilbake, og vi følger tradisjonen og har laget både pepperkaker og sirupsnipper (av samme deig).

 

I tillegg har jeg bakt sjokolade cookies. Disse fant jeg oppskriften på
www.mineoppskrifter.no, -en utradisjonell julekake kan man vel si, men dog populær i heimen!

 
 

Også marsipankonfekt da! Mmmmmmmm! Disse har jeg lagt ut både oppskrift og bilder av før. Det er nogat rullet inni marsipan og med mørksjokoladetrekk utenpå. -Og for å pynte litt har jeg tatt litt hvit sjokolade over. Disse er min favoritt!

-Hobbymauren-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar