lørdag 23. februar 2013

Smekker

Jeg har vært inne på at det melder seg ulike behov når man har en baby i huset, og nå var det smekke-behovet som har meldte seg. -Og behovet ser ut til å være stort! Med et par grøtmåltider og litt frukt, går det fort en smekk eller fem i løpet av en dag. Det finnes mange praktiske smekker i plast å få kjøpt, men jeg synes det er koselig å ha tøysmekker, -kjekt å sy dem er det også, og vaskemaskinen, den går jo uansett. 

Mønsteret er hentet fra syboken "Made by me". Smekkene er vrangsydde, med fleece som fòr, og borrelås som lokker. De kan brukes på begge sider. "Marimekko-smekkene" i blått og rødt synes jeg nok kanskje ble de fineste...-Artig stoff!!! 



Ha en fin dag!
 

-HOBBYMAUREN-

1 kommentar:

  1. Her va da mange fine smikker. Kanskje eg og må sy slike til den nye tantungen min. Kjekt at det er fleire frå same bygd. Veit eg kven du er;)?

    SvarSlett