torsdag 20. november 2014

Julekorta 2014 er hverved påbegynt!!!

Jeg gikk ambesiøst ut og lagde 30 hjemmelagde julekort et år. -Og det ble med det ene året. Oh-lala(!) for en tidkrevende jobb det er å lage disse kortene! -Så de siste årene har det blitt færre og færre. Nå er jeg nede i et overkommelig antall på fem, alt utover dette er bonus.


Jeg går for vintagekort i år også.
 

Det var kortklubb med kort-damene på fredag. Da var bordet 
fylt med julepapir og julestæsj. Jeg er i gang,
og har ferdigstilt tre av årets hjemmelagde julekort,
så det lover jo godt. Konkluderer med at jeg er i rute...!


 Jeg er egentlig litt usikker på om brun/beige-julekort
 er helt greit... -Synes nok selv at de røde
er finere og mer "julete"....!?!








Ha en fin dag!
-Hobbymauren-








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar