torsdag 26. mars 2015

Et hint av vår og påske


Når snøen forsvinner dukker det opp det mest utrolige. Jeg har tatt en ryddesjau rundt huset og i hagen. Gamle morkne plastikkleker som ikke rakk å komme i hus før kongvinter meldte sin ankomst, er nå trykt godt ned i søplekonteineren, restene av julepynten ved inngangsdøra er fjernet og jeg har hatt meg en runde på Rema og shoppet vårblomster. Stue og kjøkken har også fått et hint av vår og påske ved å krydre litt gule, lilla og lysegrønne detaljer her og der.





Tulipaner må da vel være vårblomst nr 1 ?!? -Også påskeliljer da selvfølgelig!!! 


Gjør det selv! En eplekasse på høykant og to gamle blomsterpotter med høner på er plassert ved inngangspartiet. Jeg har tatt litt grønn mose rundt pottene for å dekke potta og jorda.

 
Snart påske! Jeg har også en kasse med et gammelt påskeegg, appelsin
en appelsin og et fuglehus.


Også litt pynt inne. 
 
 -Og tilslutt en påskedekorasjon som skal gis bort til noen som fortjener en oppmuntring til påske!

 
 
 
Våren er kommet og påskeferien starter i morgen. Herlig!




HA EN FIN KVELD!

-HOBBYMAUREN-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar