fredag 13. desember 2013

Adventstid




Jeg begynte så smått å sy en adventskalender til minstemann i fjor høst, men oppdaget raskt at ukene fram mot 
jul gikk fryktelig fort og tidsnøden tok meg. Det var
 heller ikke så nøye, Erlend var jo bare 6 måneder og forsto ingen ting av dette. I år derimot ser jeg at det hadde blitt rabalder hvis han ikke hadde fått en adventspakker når storebror får, og det er Erlend på 1 1/2 år som først tusler bort til adventskalenderen sin om morgenen, peker og roper "Nammi-nammi-nam", med håp om at det skal dukke opp en liten sjokolade. Adventkalenderen er i alle fall ferdigstilt, og tatt i bruk til stor glede for begge to.

 Jeg har brukt Anna Ka sitt mønster "musevisa", som inspirasjon.
 


5-åringen min sin kalender sydde jeg for noen år tilbake, og har vært i bruk noen ganger. Mønsteret er jeg usikker på hvor ble hentet fra... 


Ha en fin førjulstid!
 
-Hobbymauren-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar