lørdag 8. februar 2014

Morsdagshilsen



Da mødre ble til, var tanken ganske klar.
For mødre har noe i seg som ingen andre har.
De har en hånd som hjelper, de lytter og forstår.
De trøster deg gjerne, og blir når andre går.
Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg;
Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG!


Morsdag eller farsdag... Ja, her i huset feires disse dagene ikke med brask og bram, men jeg har fått en fin bukett med roser av samboren  min og mine to barn i dag. -Og det setter jeg stor pris på! Og selv, har jeg laget en liten sjokoladehilsen til mamma og mormor. Morsdag eller ikke, det er uansett koselig å sende en liten overraskelse i posten til noen man er glad i og betyr mye. Jeg satser på at Toffifee faller i smak! -Det er i allefall to sjokoladeglade damer:)


-Og til alle dere fine mammaer der ute:
Ha en strålende morsdag!!!




Klem 

-Hobbymauren-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar