søndag 11. september 2011

Bursdagskort



Av og til står bursdager i kø, og kort skal lages på løpende bånd. Og når man først har kortlaging som en liten hobby, og har kilovis med papir i hobbyskapet mitt, må jeg jammen klare å få tid til å lage kortene også. Det er koselig å gi bort et «hjemmelaget» kort, og mange setter stor pris på å få et slikt kort. Det skal virkelig være ekstrem tidsnød og en total mangel på kreativitet før jeg kjøper et bursdagskort.

Denne gangen er det ei dame på 50 år som skal feires, og jeg har valgt å lage et criss cross-kort. Papiret er kjøpt på Panduro, og hører til Tilda-serien. I papir-serien Tilda, finnes det et stort utvalg duse, nydelige fargetoner som passer godt sammen.

Nå må jeg løpe, men vi blogges! Jeg er den heldige(!) vinneren av et tippeligashow med middag, omvisning og kamp på Fosshagane campus. Gøy å vinn!!! Men veldig dumt jeg ikke finnes fotballinteressert....

Ha en fortsatt strålende søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar