søndag 18. september 2011

Endelig er slumreteppet ferdig!

 

For lang tid tilbake begynt jeg på et syprosjekt jeg hadde sett for meg skulle bli en duk til et utebord. I all uerfarenhet vatterte jeg "duken", med en altfor tykk vatt, og det var ikke lenger en duk. Jeg ble så lei av hele lappe-galskapen at jeg puttet prosjektet inn i et skap og der ble det liggende både vinter og vår. Ikke før i sommeren, tre år etter, ble det tatt fram, og jeg så at "duken" kunne bli et fint lite slumreteppe til sønnen min. Bakstykket ble på, og resten av quitingen gjort ferdig, og vips hadde Håvard fått en lite slumreteppe. Det har foreløping vært stor stas med et eget teppe, særlig når barne-tv skal ses, eller favorittene Ludde og Ole Jakob skal leses.

1 kommentar:

  1. Aldri så gale at det ikkje er... Gratulerer med nytt teppe! Eg er sikker på at Håvard synes det er supert med ett eget kose teppe til lesestunda :O)

    SvarSlett